If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Имаше малко чесане докато разбера кое как,щях да разколача де що има по здницата за да измъкна накладките,но с чалъм и "съветване" ги измъкнах Очаквах да е шит с ключа за флекса и прибирането,но за мое щастие се върнаха лесно буталата.
-----------
Пай сеее ...
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
....Предните съм ги сменил с вентилирани дискове и апарати от 166....
....След отпускане на педала налягането спада и буталото се връща не знам по какви закони една идея колкото косъм за да осигури минимален луфт за безпроблемно спиране....
1. Предните апарати на 166 не са ли с друго междуболтово разстояние за захващане към шенкела? Как ги захвана ?
2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Аха, и аз така предположих, след дълго гледане и чудене как се прибират накладките. Като цяло прибирането,дори и с ключ за флекс, си е ташак. Важното е,че проблема е решен и вече на свиря като товарен влак.
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Когато буталата не са силно клеясали, връщането им при смяна на накладки става и с пръсти, т.е - много лесно.
В случай, че са клеясали, преди да се опитва връщането им и това да е съпроводено с много псувни, е удачно да се изкарат внимателно още малко за да се подмине клеясалия участък. След това обикновено се раздвижват лесно с въртене няляво-надясно и после прибирането им е доста по-лесно.
За задните апарати, това допълнително изкарване на буталата, го правя посредством разклащане на рамото на механизма за ръчната.
Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:14 ----------
Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
Ох, алтернаторът ти е генератор, чиито основен товар е акумулаторът. Той филтрира и стабилизира един вид цялата ел. система, защото е безкраен кондензатор. Без него един алтернатор може да вдигне високи пикове на напрежение и да опука нещо, въпреки всички защити. Мой познат си опука ЕКУ-то така преди години.
И сега ще се започне - то има реле регулатор .....
2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
+1
А и 0.1 - 0.2 мм e прекалено много и би се усещало, като биене по педала.
Освен всичко останало, това би довело и до по-бързото скапване на лагерите, които не са разчетени на носят сериозни аксиални усилия.
2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
А и 0.1 - 0.2 мм e прекалено много и би се усещало, като биене по педала.
Освен всичко останало, това би довело и до по-бързото скапване на лагерите, които не са разчетени на носят сериозни аксиални усилия.
За корекцията в десети -> стотни съм съгласен (моя техническа грешка)
За другото - оставам на мнението, че има фабрична "кривина", която спомага за прибирането на буталото.
п.с. Това не съм си го измислил аз, предполагам и хората, работещи в сервизи (дори и форумните) също ще потвърдят моята теза
Comment