Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брех,моите ги смених наскоро,пък не е чак болка за умиране. Спират си,не греят незнам има някаква магия

    -----------
    Пай сеее ...
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
      Брех,моите ги смених наскоро,пък не е чак болка за умиране. Спират си,не греят незнам има някаква магия

      -----------
      Пай сеее ...
      Твойте и на Митко са от по старите като на 166ца, има разлика.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • Имаше малко чесане докато разбера кое как,щях да разколача де що има по здницата за да измъкна накладките,но с чалъм и "съветване" ги измъкнах Очаквах да е шит с ключа за флекса и прибирането,но за мое щастие се върнаха лесно буталата.


        -----------
        Пай сеее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          ....Предните съм ги сменил с вентилирани дискове и апарати от 166....

          ....След отпускане на педала налягането спада и буталото се връща не знам по какви закони една идея колкото косъм за да осигури минимален луфт за безпроблемно спиране....
          1. Предните апарати на 166 не са ли с друго междуболтово разстояние за захващане към шенкела? Как ги захвана ?

          2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • Аха, и аз така предположих, след дълго гледане и чудене как се прибират накладките. Като цяло прибирането,дори и с ключ за флекс, си е ташак. Важното е,че проблема е решен и вече на свиря като товарен влак.
            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

            Comment


            • Когато буталата не са силно клеясали, връщането им при смяна на накладки става и с пръсти, т.е - много лесно.
              В случай, че са клеясали, преди да се опитва връщането им и това да е съпроводено с много псувни, е удачно да се изкарат внимателно още малко за да се подмине клеясалия участък. След това обикновено се раздвижват лесно с въртене няляво-надясно и после прибирането им е доста по-лесно.

              За задните апарати, това допълнително изкарване на буталата, го правя посредством разклащане на рамото на механизма за ръчната.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:53.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • въпрос

                Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това

                Comment


                • Първоначално публикувано от ludmillupo Покажи съобщение
                  Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
                  Да, огромен

                  Comment


                  • въпрос

                    Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това

                    ---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:14 ----------

                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Да, огромен
                    Нешто по електрониката ли

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ludmillupo Покажи съобщение
                      Эдравейте въпросат ми е следният взех алфа 147 жтд двете пластмасови лаисни на тавана на купето могат ли да се сменят и ми се наложи да я карам околу 2 км беэ акомулатор може ли да е проблем това
                      Ох, алтернаторът ти е генератор, чиито основен товар е акумулаторът. Той филтрира и стабилизира един вид цялата ел. система, защото е безкраен кондензатор. Без него един алтернатор може да вдигне високи пикове на напрежение и да опука нещо, въпреки всички защити. Мой познат си опука ЕКУ-то така преди години.

                      И сега ще се започне - то има реле регулатор .....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
                        По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
                        При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
                        А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
                        Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
                          При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
                          А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
                          Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
                          +1

                          А и 0.1 - 0.2 мм e прекалено много и би се усещало, като биене по педала.
                          Освен всичко останало, това би довело и до по-бързото скапване на лагерите, които не са разчетени на носят сериозни аксиални усилия.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:58.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            2. Връщат се, защото фабрично дисковете имат нарочно оставени 1-2 десети "биене"/кривина, която спомага за избутването на накладките "една идея, колкото косъм"
                            Е те това не го очаквах от теб да го напишеш

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              По-скоро се връщат от вибрациите в колелото при въртенето му...
                              При изработката на един диск механичната му оброботка е струговане и последващо шлифоване...за биене може да се говори в рамките на стотна,две...и то това не е умишлено.Биенето от десета би дошло при монтажа на диска върху главината..все пак са два отделни детайла изработени по отделно.
                              А пък нали сме виждали и специалните приспособления за струговане на дискове на място,без да се демонтира диска от колата.Там пък вече гаранция няма биене,понеже всичко е сглобено и се обработва в работно положение.
                              Просто казвам,че дисковете се изработват прави...кривините идват после...монтаж,експлоатация Поне логичното ми обяснение е такова.
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              +1

                              А и 0.1 - 0.2 мм e прекалено много и би се усещало, като биене по педала.
                              Освен всичко останало, това би довело и до по-бързото скапване на лагерите, които не са разчетени на носят сериозни аксиални усилия.
                              За корекцията в десети -> стотни съм съгласен (моя техническа грешка)

                              За другото - оставам на мнението, че има фабрична "кривина", която спомага за прибирането на буталото.

                              п.с. Това не съм си го измислил аз, предполагам и хората, работещи в сервизи (дори и форумните) също ще потвърдят моята теза


                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Е те това не го очаквах от теб да го напишеш
                              Колега, точно твоите очаквания са ми най-малкия проблем

                              Също така : " не се прави на играч, когато срещу теб седи треньор "
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение

                                За другото - оставам на мнението, че има фабрична "кривина", която спомага за прибирането на буталото.

                                п.с. Това не съм си го измислил аз, предполагам и хората, работещи в сервизи (дори и форумните) също ще потвърдят моята теза - няма кой



                                Колега, точно твоите очаквания са ми най-малкия проблем Не ми пука

                                Също така : " не се прави на играч, когато срещу теб седи треньор "
                                ТРЕНЕР, Подсказка - когато седиш в колата на едно място и някой мине край теб с голяма скорост какво става? (Центробежна сила)

                                Comment

                                Working...
                                X